مارکتینگ اپلیکیشن در اپلیکیشن موبایل همکلاسی

بهینه سازی اپلیکیشن های موبایل اندرویدی و آی او اس با نام App Store Optimization شناخته می شود که به آن مارکتینگ اپ استور ها یا مارکتینگ اپلیکیشن ها نیز میگویند. مارکتینگ اپلیکیشن ها یک فرآیند مرتبط با بهبود نمایش اپلیکیشن های موبایل طراحی شده در app store یا google play است که بر روی اپلیکیشن موبایل مدرسه همکلاسی نیز پیاده سازی شده است. کاری شبیه به بهینه سازی موتورهای جستجو برای وب سایت ها ، که این بار برای اپلیکیشن های موبایل از جمله اپلیکیشن دانش آموزان همکلاسی انجام می شود. این روال باعث بهبود روند رتبه بندی اپلیکیشن موبایل همکلاسی در app store می شود.

اهداف کلیدی مارکتینگ اپلیکیشن بر روی اپلیکیشن موبایل همکلاسی :

  • بهینه سازی محتوای اپلیکیشن های موبایل به صورت on-page
  • تجزیه و تحلیل رتبه بندی اپلیکیشن های موبایل به صورت off-page
  • بهبود رتبه بندی کلمه کلیدی در حوزه همکلاسی
  • افزایش میزان دانلود اپلیکشن موبایل همکلاسی به صورت طبیعی

بهینه سازی محتوای اپلیکیشن موبایل همکلاسی :

بهینه سازی محتوا یک فاکتور کلیدی در به موفقیت انجامیدن پروسه مارکتینگ اپلیکیشن های موبایل است. اینکه چگونه کلمات کلیدی خود را انتخاب می کنید و یا در توضیحات اپلیکیشن چه مواردی را ذکر می نمایید در رتبه بندی و نمایش اپلیکیشن های موبایل موثر است. برای نمونه در حساب کاربری اپلیکیشن موبایل همکلاسی توضیحات کاملی نوشته شده است.

اپلیکیشن موبایل همکلاسی

فاکتورهای کلیدی مارکتینگ اپلیکیشن در اپلیکشن موبایل همکلاسی :

بهینه سازی اپلیکیشن های موبایل یکی از بهترین روش های جذب کاربر است. تمرکز بر روی رتبه جستجو در app store ها موجب می شود کاربران کیفیت را تجربه نمایند.

عنوان اپلیکیشن موبایل

به کاربران درباره اپلیکیشن موبایل همکلاسی دقیق بگویید.

عنوان اپلیکیشن های موبایل ، بازگو کننده محتوای آن در کوتاه ترین زمان است. مهمترین قسمت مارکتینگ اپلیکیشن نیز همین فاکتور است. در این قسمت می توانید یک عنوان اپلیکیشن ۲۵۵ کاراکتری انتخاب نمایید. از این امکانی که در اختیار دارید برای تفهیم موضوع به کاربران استفاده حداکثری نمایید.

کلمه کلیدی اپلیکیشن موبایل

کاربران با چه کلمه کلیدی به دنبال اپلیکیشن موبایل همکلاسی چه چیزی هستند؟

برای انتخاب کلمه کلیدی اپلیکیشن های موبایل به ۱۰۰ کاراکتر محدود هستید. انتخاب بهترین کلمه کلیدی نیازمند این است که حوزه کاری مدرسه را به خوبی درک کرده باشید و رقیبان که دیگر مدارس معتبر و مشهور در ناحیه شما هستند و عبارات محبوبی که جستجو می شوند را نیز بشناسید. از کلمات کلیدی جنرال یا طولانی استفاده نکنید.

تجزیه و تحلیل رتبه بندی اپلیکیشن موبایل

کاربران درباره اپلیکیشن موبایل همکلاسی چه می گویند؟

تجزیه و تحلیل رتبه بندی در مارکتینگ اپلیکیشن ها امری بسیار بحرانی است. اگرمحتوای on-page به خوبی بهینه سازی شده باشد حدود ۳۰% یا بیشتر از مسیر بهینه سازی شما صورت پذیرفته است. برای مثال در حساب کاربری google play اپلیکیشن موبایل همکلاسی محتوای خوبی ایجاد شده که کاربر را به درستی هدایت می کند.

با رعایت نکات مطرح شده ، اپلیکیشن موبایل همکلاسی با کلمه کلیدی مناسب در صدر لیست جستجوهای google play قرار گرفته است.

در مقالات بعدی به نکات بیشتری در این حوزه خواهیم پرداخت.

مارکتینگ اپلیکیشن ها یک فرآیند مرتبط با بهبود نمایش اپلیکیشن های موبایل است که بر روی اپلیکیشن موبایل مدرسه همکلاسی نیز پیاده سازی شده است.

اپلیکیشن موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *